风之情侣

Les Feuilles Mortes - 小野リサ

Love you found me in the trees


爱 你在树梢上找到了我

Citrus on my lips

淡淡的醇橘之香在唇上萦绕

Lemon tea on my fingertips

指尖沾着淡淡柠檬茶的清香

Are you fascinated?

你是否对我着迷?

Are you fascinated?

你是否对我产生臆想?

Love you were up in the sky

爱 你高高悬挂在天空



Only boy who wasn’t mean

只有那少年如此宽宏

Baggy full of green

充满了生机

Do I love you?

我又是否爱你?

Wow I think I do

或许 我想我爱

One day we’ll live in a house

某一天 你我会在安乐窝

Citrus on my hands

我手握清幽的柑橘

And you won’t fly away again

你也不会再远走高飞

Will you always like me?

你会一如既往的爱我么?

Do you think you’ll always like me?

你会么?

Love you found me in the trees

爱 你在树梢上找到了我

Citrus on my lips

淡淡的醇橘之香在唇上萦绕

Lemon tea on my fingertips

指尖沾着淡淡柠檬茶的清香

Are you fascinated?

你是否对我着迷?

Are you fascinated?

你是否对我产生臆想?

One day we’ll live in a house

爱 你高高悬挂于空

Citrus on my hands

我手握清幽的柑橘

And you won’t fly away again

你也不会再远走高飞了

评论

热度(6)