风之情侣

Fools Gold - Liz Lawrence

I've got a funny way
我发现一种有趣的方式
Of putting on that face you think is brave
那就是戴上你想象中无畏的假面
I've run out of ways to misbehave
我已遍尝命运的凄凉
Now climbing trees just don't feel safe
甚觉攀高而畏险
Cause all I ever had was fools gold
大概我所拥有的一切皆是愚人金
Now the dying day has turned so cold
生命终结之日渐趋寒凉


So girl don't look away, now you're too bold
亲爱的女孩啊不要停止想念我,对一个孩子来说
For a child, child, ooh
你太放肆
I've got too much to say
我有太多想要吐露
The words fill up my mouth and my tongue is lame
胸中千言万语却难开口言及
I can't think of a better way
除了拉住你的手臂
Than pulling on your arm to make you stay
我什么也无法挽留
Cause all ever had was fools gold
大概我所拥有的一切皆是愚人金
Now the dying day has turned so cold
生命终结之日渐趋寒凉
So girl don't look away, now you're too bold
亲爱的女孩啊不要停止想念我,对一个孩子来说
For a child, child, ooh
你太放肆
So think of me oh when you're sleeping
请在你最甜蜜的梦里想念我
Think of me oh when I'm leaving town
请在我远行之际想念我
Think of me oh when you're lonely
请在形单影只时想念我
And I will be around
我将与你同在
Think of me oh when you're wishing
记得在祷告时想念我
Think of me oh when I'm out and down
记得在我伤感流浪时想念我
Think of me oh when you're lonely
请在形单影只时想念我
And I will be around and around, hey
我将与你同在
I will be around and around, hey
我将与你同在
I will be around and around, hey
我将与你同在
I will be around and around, hey
我将与你同在
Cause all I ever had was fools gold
大概我所拥有的一切皆是愚人金
Now the dying day has turned so cold
生命终结之日渐趋寒凉
So girl don't look away, now you're too bold
亲爱的女孩啊不要停止想念我,对一个孩子来说
For a child, child, ooh
你太放肆
Cause all I ever had was fools gold
大概我所拥有的一切皆是愚人金
Now the dying day has turned so cold
生命终结之日渐趋寒凉
So girl don't look away, now you're too bold
亲爱的女孩啊不要停止想念我,对一个孩子来说
For a child, child, ooh
你太放肆



评论

热度(16)