风之情侣

If I Were A Boy (Main) - Beyoncé

If I Were A Boy ,


是的,很多时候我都这样想...






歌词:




If I were a boy even just for a day
如果我是个男生 哪怕只是一天
I'd roll out of bed in the morning
我会一大早从床上酷酷的滚下来
And throw on what I wanted
想穿什么就穿什么
And go drink beer with the guys
和兄弟们来点啤酒
And chase after girls
跟在女孩屁股后面
I'd kick it with who I wanted
踢翻所有看不顺眼的东西


And I'd never get confronted for it
不用考虑后果
'Cause they stick up for me
因为有一帮挺我到底的兄弟们
If I were a boy
如果我是个男生
I think I could understand
可能就会开始理解
How it feels to love a girl
爱上一个女孩的滋味
I swear I'd be a better man
会发誓成为更好的男人
I'd listen to her
会认真聆听她的内心
'Cause I know how it hurts
因为我知道当失去你的挚爱
When you lose the one you wanted
是怎样的彻夜难眠
'Cause he's taking you for granted
因为他把你的一切都当作理所当然
And everything you had got destroyed
而轻易的将其毁掉
If I were a boy
如果我是个男生
I would turn off my phone
我会把手机关机
Tell everyone it's broken
然后告诉别人手机坏了
So they'd think that I was sleeping alone
这样他们就会以为我是一个人睡
I'd put myself first
把自己放在首位
And make the rules as I go
按照我的性子制定规则
'Cause I know that she'd be faithful
因为我知道她一定会崇拜遵守
Waiting for me to come home, to come home
在家乖乖等着我 等我回来
If I were a boy
如果我是个男生
I think I could understand
可能就会开始理解
How it feels to love a girl
爱上一个女孩的滋味
I swear I'd be a better man
会发誓成为更好的男人
I'd listen to her
会任她摆布
'Cause I know how it hurts
因为我知道当失去你的挚爱
When you lose the one you wanted
是怎样的彻夜难眠
'Cause he's taking you for granted
因为他把你的一切都当作理所当然
And everything you had got destroyed
而轻易的将其毁掉
It's a little too late for you to come back
你回来的已经太晚
Say it's just a mistake
告诉我之前的决定是个错误
Think I'd forgive you like that
以为我会轻易原谅
If you thought I would wait for you
如果你真的觉得我会等你
You thought wrong
你猜错了
But you're just a boy
但你也仅仅是个男生
You don't understand
你永远不会体会
And you don't understand, oh
你永远不会了解
How it feels to love a girl
爱上一个女孩的滋味
Someday you wish you were a better man
有天你也开始发誓会成为更好的男人
You don't listen to her
你不会聆听她的内心
You don't care how it hurts
因为你根本不在乎 她有多难受
Until you lose the one you wanted
直到你真的失去她
'Cause you're taking her for granted
因为你把她的一切都当作理所当然
And everything you had got destroyed
亲手将其毁掉
But you're just a boy
而你 只不过是个男孩




评论

热度(15)