风之情侣

Promise - thesapientdream

很简单的一首歌,因为整首歌都是由一段相同的旋律组成的,但就是这一点曲调就足够迷人。不过如果实在觉得单调的话,可以体味一下歌词,还挺有意思的,乐观中带着一点点浪漫,洒脱得像风,又甜蜜得像梦。




歌词:


Past lives couldn't ever hold me down
已经错过了的人不可能再让我失望
Lost love is sweeter when it's finally found
终于找到失去的爱情时会更加甜蜜
I've got the strangest feeling
我总有一种奇怪的感觉
This isn't our first time around
这不是我们第一次相遇
Past lives couldn't ever come between us
过去的生活不可能徘徊在我们之间
Some time the dreamers finally wake up
有时做梦者从梦中醒来


Don't wake me I'm not dreaming
请别把我从梦里的世界带回现实
Don't wake me I'm not dreaming
请别叫醒在梦里与他相见的我
Past lives couldn't ever hold me down
已经过去了的生活不可能再让我失望
Lost love is sweeter when it's finally found
终于找到失去的爱情时会更加甜蜜
I've got the strangest feeling
我总有一种奇怪的感觉
This isn't our first time around
这不是我们第一次相遇
Past lives couldn't ever come between us
过去的生活不可能徘徊在我们之间
Some time the dreamers finally wake up
有时做梦者从梦中醒来
Don't wake me I'm not dreaming
请别把我从梦里的世界带回现实
Don't wake me I'm not dreaming
请别叫醒在梦里与他相见的我
Past lives couldn't ever hold me down
已经错过的人不可能再让我难过
Lost love is sweeter when it's finally found
终于找到失去的爱情时会更加甜蜜
I've got the strangest feeling
我总有一种奇怪的感觉
This isn't our first time around
这不是我们第一次相遇
Past lives couldn't ever come between us
过去的生活不可能徘徊在我们之间
Some time the dreamers finally wake up
有时做梦者从梦中醒来
Don't wake me I'm not dreaming
请别把我从梦里的世界带回现实
Don't wake me I'm not dreaming
请别叫醒在梦里与他相见的我






评论

热度(40)