风之情侣

Lazarus - Corrinne May

Corrinne May
United States of America美国
中文名:符美芸
外文名:Corrinne May

符美芸小时候就同音乐结下不解之缘。8岁时已经会自创调子。从小学习弹奏古典钢琴,藴藏的才艺在琴键上爆发开来。分别就读于莱佛士女子小学、莱佛士女子中学及莱佛士初级学院。然后考入新加坡著名的新加坡国立大学就读大众媒体及英国文学。后来她离开新加坡,远赴美国波士顿的包克利音乐学院继续音乐学业,她主修音乐创作及电影配乐,延续她的音乐梦想。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


《Lazarus(拉撒路)》
——ornneMay(柯瑞妮·梅)

I don't want to get out of bed today
今天我不想起床
The suns too bright and
the world's too grey
太阳太明亮世界太灰暗
i've given it all that I can give
我付出了我能付出的一切
All I know of love is pain
我知道的爱就是痛苦
Where were you
你在哪里
Where were you
你在哪里
When I needed you most
当我最需要你的时候
I was thrown to the wolves
我被送入虎口
Yet here you are
你在这里
Knocking at the door of my heart
敲开我的心门
Calling me to love for you
为了你呼唤爱
And you say
你说
Lazarus
Lazarus


Come out of your cave
从你的洞穴里出来
Lazarus I don't care if everyone
Lazarus我不在乎是否每个人
Thinks you're dead
认为你死了
Or that you've lost your edde
或者你失去了边绿
I know you're still alive
我知道你还活着
So put on your shoes
所以穿上你的鞋
Fight for the truth
为真相战斗
Lazarus
Lazarus


there's so much in life I don't understand
人生中有太多我不明白
Your ways oh Lord are not our ways
你的方式,上帝不在我们的路上
So hard to trust you when I can't see
当我看不见的时候很难相信你
Forgive my little faith
原谅我的小信仰
Where were you
你在哪里
Where were you
你在哪里
When I needed you most
当我最需要你的时候
Left with your ghost
留下你的灵魂
Yet here you are
你在这里
Healing through your wounds and scars
意合你的伤疤
Calling me to suffer for you
呼唤我为你受苦
Lazarus
Lazarus


Come out of your cave
人你的洞穴里出来
Lazarus I don't care if everyone
Lazarus
我不在乎是否每个人
Thinks you're dead
认为你死了
Or that youve lost your edde
或者你失去了边缘
I know you're still alive
我知道你还活着
So put on your shoes
所以穿上你的鞋
Fight for the truth
为真相战斗
acarus
Lazarus


Grant me wisdom
给我智慧
Give me peace
给我和平
Anoint my hands
给我的手涂油
Unbind my feet
解放我的脚
What was dead shall live again
死去的再次活过来
For you for you for you니
为了你
Lazarus
Lazarus


Come out of your cave
从你的洞穴里出来
Lazarus I don't care if everyone
Lazarus我不在乎是否每个人
Thinks you're dead
认为你死了
Or that vou've lost your edge
或者你失去了边缘
know you're still alive
我知道你还活着
Lazarus
Lazarus


Come out of your cave
人你的洞穴里出来
Lazarus I don't care if everyone
Lazarus我不在乎是否每个人
Thinks you're dead
认为你死了
Or that you've lost your edge
或者你失去了边缘
I know you're still alive
我知道你还活着
So put on your shoes
所以穿上你的鞋
Fight for the truth
为真相战斗
Lazarus
Lazarus
Lazarus
Lazarus


【音乐推荐/云涛】


评论

热度(10)